زره Raiden ساخته شد !
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 72758
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



وضعيت ياهو چت روم
New Games
شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 9:22 ::  نويسنده : shervin

Raiden برای اولین بار در قسمت Metal Gear Solid 2 حضور پیدا کرد و بسیاری از بازی کننده ها را شگفت زده کرد چرا که اکثر بازی کننده ها انتظار بازی کردن با Solid Snake را داشتند ، شخصیتی که بازی کننده ها هم از او نفرت داشتند و هم او را دوست داشتند و یک نمونه شخصیت منفی دوست داشتنی بود .او دوباره در قسمت Metal Gear Solid 4 حضور پیدا کرد اما با ظاهری متفاوت تر !!! او بیشتر به یک روبات فضایی تبدیل شده بود …
البته در قسمت Metal Gear Solid 2 او بسیار کم تجربه و خام بود اما گویا در Metal Gear Solid 4 بسیار با تجربه تر و پخته تر عمل می کرد و گویا چیزی در مورد او تغییر کرده بود و همین باعث شد که یک شکاف داستانی بین این دو قسمت به وجود بیاید .

چیزی که بیشتر در مورد او به چشم می آید زره او است ! زره ای که تا بحال تقریبا در هیچ بازی دیده نشده است و این بازی کننده را بیشتر کنجکاو می کند که این زره چه قابلیت هایی دارد ؟ شمشیر او نیز قابل توجه است و با شمشیر های دیگر تفاوت دارد نه ظریف و کشنده مثل شمشیر های ژاپنی و نه قوی و سنگین مثل شمشیر های یک شوالیه !!! یه شمشیر منحصر به فرد که با زره او نیز بسیار هم خوانی دارد .

همه این ویژگی ها باعث شده است که طراحانی در California به دنبال ساخت واقعی این زره باشند :
زره او یک لباس 4 لایه است ، طراحی زره و شکل دهی به زاویه های آن با دقت خاصی صورت گرفته است .بخش های مدور و گرد نیز با دقت خاصی در کنار قسمت های متحرک و یا ثابت قرار گرفته است . بخش های قسمت پا و ران بدن به شکل زیبایی طراحی شده است و زانو بند ها و قسمت ساق پا نیز طوری طراحی شده است که مشکلی برای تحرک وجود نداشته باشد . قیمت تمام شده برای ساخت این زره حدود 250 دلار است .
در زیر تصاویری از این زره ساخته شده به همراه مابقی قسمت ها را می بینید :






 





 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
لينك باكس پيشرفته لينك من (ثبت رایگان لینک و افزایش بازدید)
لينك باكس هوشمند مهر،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش امار،مهر باکس
افزايش آمار بازديد تک باکس